Hortensiakweker The Master Growers

Kwekerij de Bonfut en Dijk van Dijk waren marktleider in hun eigen hortensia assortiment. Onlangs besloten zij hun krachten te bundelen om samen de volle breedte van het kamerhortensia-schap in het hoge segment te kunnen leveren. De gefuseerde bedrijven lanceerden de nieuwe naam The Master Growers: een naam die deze ambitie onderstreept en ook wat vertelt over de manier waarop deze waargemaakt wordt. Na de fusie werd hard gewerkt aan het nieuwe merk en een eenduidige uitstraling op het schap. De nieuwe huisstijl moest worden doorvertaald naar oplossingen voor alle signing. Wij kwamen langs om dat te kunnen realiseren!

Gevelreclames, bewegwijzering, reclamezuilen, docknummers, banieren, spandoeken en de vrachtwagen reclame: alles hebben we aangepakt. De voorbereiding van de realisatie vond plaats in onze speciaal daarvoor ingerichte werkplaats. Daarna is ons montageteam op pad gegaan om de nieuwe signing aan te brengen op en rond de diverse locaties. Wij zijn trots op het stijlvolle eindresultaat.